Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Når du arbejder med en virksomhed, er det meget vigtigt og helt essentielt, at du kender til SEO. SEO handler i bund og grund om, at få sin virksomhed og sit firma til at klare sig godt ved søgninger – her gælder det især lokal-seo. SEO handler altså om at få en masser kunder i butikken ved søgninger. Læs med her og få alt den information du skal bruge om SEO.

Lokal SEO & NAP

Noget af det vigtigste, du skal kende til, når du arbejder med SEO, er Nap. Ordet Nap står meget enkelt for Name, Adress & Phone. Det er rigtigt vigtigt, at du sørger for at få opdateret disse oplysninger på Google My Business for at dit website og dit firma kan klare sig godt ved søgninger. Ved at opdatere disse oplysninger, giver du Google en klar indikator om, hvordan din virksomhed klarer sig og hvordan man henvender sig til den.

Meta tags

Meta tags er endnu en af de ting, du skal have styr på, hvis du ønsker at booste din virksomhed eller dit firma. Let fortalt er meta tags egentlig bare en kort tekst, som vises ved en Google-søgning. Meta tagsene skal repræsentere din hjemmeside kort og godt, så det er derfor også vigtigt, at du sørger for at have godt styr på det grundlæggende ved meta tags.

On page SEO

En anden meget essentiel ting, alle virksomheder og firmaer skal have grundlæggende styr på, er on page SEO. On page SEO handler kort sagt om at booste din virksomhed på Google og få virksomheden, firmaet eller webstedet til at dukke op, når der bliver søgt på et bestemt søgeord på Google. Det giver lidt sig selv: Jo flere søgeord, der er tilkoblet webstedet, jo flere kliks på Google. Der er altså mange ting, der kan booste din virksomhed på Google!